23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Optiker-kæde fotograferer kunderne

Louis Nielsen indfører ny teknologi, der kan afsløre sygdomme

Alle Louis Nielsens kunder vil i fremtiden blive tilbudt, at optikeren tager et billede af kundens nethinde, skriver optikerkæden i en pressemeddelelse.

Kunder over 40 får et ekstra tilbud, i og med de også vil få tilbud om at få målt tryk i øjnene.

- I takt med at den teknologiske udvikling gør det muligt, er det naturligt for os at gøre disse nethindefotos og trykmålinger til en del af den service, som vi tilbyder vores kunder i det nye koncept, som vi kalder KompletSyn, siger administrerende direktør og autoriseret optiker Mads Nygaard.

Optikeren kan ved nethindefoto og trykmåling afsløre forskellige sygdomme i øjet – og i resten af kroppen.

I forbindelse med introduktionen af KompletSyn har Louis Nielsen indledt et samarbejde med Mølholm Forsikring. Samarbejdet indebærer, at Louis Nielsens optikere efter behov kan trække på ekspertise og erfaring fra special- og øjenlæger i Mølholm Forsikrings landsdækkende behandlingsnetværk.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|